"ON GRAZIA UK"

Greeting my fellow readers, for the past few weeks I have been working with Grazia Magazine on an article called "Regional special" which emphasises the top ten things to do, and the top ten places to go in Nottingham. Therefore, I would like to officially introduce myself  to you guys' as Nottingham's Grazia Local Brand Ambassador. This means that I will be doing online coverages on GraziaDaily.co.uk, and my own column called: "girl about town" which is out today.
When Grazia got in contact, I could not believe it, as I am a girl that lives outside of London. But, for Grazia to contact me for this project, was a very big deal for me because it's a start, and everyone has to start somewhere! Hopefully, this will be a step forward in my career in the fashion industry because two years ago I did not think that I had what it takes to become a true working fashionista or even work in the fashion industry. A girl told me you should start a blog! I had never heard about blogging, so I didn't think much of it. I don't regret it, even with the racist comments that can get to me sometimes I'll still carry on! I am not trying to make you feel sorry for me, but I just want you guys' to see that it's not easy sometimes. Therefore, I would just like to say Thank you so much GRAZIA for the amazing opportunity, it's been a pleaser to work with you on this column, this has defiantly been the 2012 highlight for me and STYLE IS MY THING .
So come on guys show some support, go and buy this week's magazine, which is just £1 and enjoy great local discounts don't forget to Tag me, Link the blog and share with your friends on Twitter, Instagram and Facebook- (find me @styleismything) I would love for all of you to share this memorable day with me and POST POST POST...  
 OH! And thank you to GOD and STYLE IS MY THING's real supporters- yes YOU! xoxo


Saudações meus caros leitores, durante algumas semanas atras estive trabalhando com Grazia Magazine em um artigo chamado 'Regional especial' que fala das dez melhores coisas a fazer e os melhores lugares para ir em Nottingham. Portanto, eu gostaria de me introduzir oficialmente como a Embaixador da Marca Grazia Local de Nottingham. Isto significa que estarei fazendo coberturas online na GraziaDaily.co.uk e a minha própria coluna na magazine chamada: 'menina sobre a cidade' que saíra hoje. 
Eu não quis acreditar quando a Grazia contactou-me e sendo uma menina que vive fora de Londres são muito raras oportunidades como essas. Fiquei muito emocionada por ter sido escolhida pela Grazia para trabalhar-mos juntos neste projecto, afinal já é um começo todos nós temos que começar por algum lugar! Espero que este projecto segue um passo avante na minha carreira na indústria de moda porque há dois anos atras não pensei que eu tinha o que desse para ser uma verdadeira fashionista trabalhadora ou até poder a vir trabalhar na indústria de moda, mais por causa de uma menina desconhecida que um dia disse-me que "você deveria criar um blog" estou aqui e vocês sabem do que? Não lamento ou me arrependo de nada mesmo até com os comentários racistas que podem deixar-me embaixo algumas vezes, continuarei seguindo em frente e não estou dizendo isso para tentar fazê-lo ter pena de mim mas somente quero que vocês vejam que não é fácil algumas vezes. Por isso, gostaria de agradecer, dizer muito Obrigado a GRAZIA por essa grande oportunidade, foi um prazer poder trabalhar com vocês nesta coluna, isto foi sem sombras de duvidas o destaque de 2012 para mim e para o STYLE IS MY THING.

Então pessoal mostrem um pouco de suporte, vá e compre a revista desta semana, que é somente 1 libra e  aproveitem dos grandes descontos locais não se esquecendo de Tag me, Link para o blog e comparti-lhe com os seus amigos no Twitter, Instagram e Facebook-(encontre-me @styleismything) eu gostaria que todos vocês compartilhassem este dia memorável comigo e POST POST POST...  
 OH! E muto obrigado Deus e os verdadeiros torcedores do STYLE IS MY THING, sim VOCÊ! xoxo




   

Labels: , ,