"Hello Jimmy!"

 Hi guys, I have never been a fan of Jimmy Choo but there is something about this that caught my eye , perhaps it's the zebra prints and the colour blocking.  The Red and monochrome are timeless. Nevertheless, it's one of this seasons trends (scored!) and this combo goes with everything, I really mean everything and I'll prove it to you guys, as I'm writing I'm already playing with them in my head, can not wait for spring or at least until the snow calms down (hihi).
These are the first Jimmy in my closet, Welcome home lovers!


Oi pessoal, eu nunca fui fã da Jimmy Choo, mas há algo nestes que chamou-me a atenção, talvez seja as estampas de zebra e o bloqueio de cores. O vermelho e o preto e branco nunca saiam de moda. No entanto, são uma das tendências deste estação (Acertei!) e esta combinação vai com tudo, realmente quero dizer tudo! E eu vou provar-vos isso, neste momento que estou escrevendo este post já estou brincando com elas(sandálias) na minha mente, que venha já a primavera ou pelo menos que a neve acalme um pouco (hihi).
Estes são os primeiros Jimmy no meu armário de roupas, Bem-vindo a casa amantes!
Jimmy Choo

Labels: ,