"I guess I've got my swagger back Introducing GIUSEPPE ZANOTTI"

Hello guys, so I've said no more black shoes what-so-ever but not until I came across these, out of this world boots, I'm a Loubienista  but I just couldn't let this Giuseppe go pass me "I guess I've got my swagger back". OK! I'll hush now and I will let you witness this slaughter. Hope you like it.

Olá pessoal, então, eu disse a eu mesma não mais sapatos pretos, mas isto foi antes de eu deparar-me com estas botas são fora deste mundo, eu sou um Loubienista mas não poderia deixar estes Giuseppe passar por me "Eu acho que o meu swagger esta de volta ". OK! Eu vou-me calar agora e vou deixar-vos testemunhar esta chacina. Espero que gostem.











I was wearing:
Reiss Coat and top (old)
Zara skirt
Lanvin Bracelet
Valentino Bag (here)
Giuseppe Zanotti Boots (here)

Thanks for passing by 
xoxo
Soraya



Labels: , , ,