LIKE A VIRGIN

"Like a virgin lol..." Hello guys its's been awhile, right? I know, I've been sick and decided to take a few days off blogging to help me recover from the bad flu I bought from London. 
 I wore this a few weeks back before fashion week, it toke awhile for me to share this but its finally here.  As you might know whites are a big trend this season from lacework to brocade there's many to choose from. The first time I saw this top I fell in love,  I knew from the start that I had to get it and when it went on sale I did not hesitate. 
Embellishment detailing brings a couture complexity to the simplest pieces turning the simplest plain white into a work of art.  

"Como uma virgem lol ..." Olá pessoal já faz um tempinho que nao nos falamos, certo? Eu sei, estive doente e decidi tirar alguns dias de bloggar para me recuperar da ma gripe que eu trouxe de Londres.
  Eu vesti isto a algumas semanas atras antes da semana de moda, demorou algum tempo para eu compartilhar estas fotos mais finalmente aqui está. Como vocês provavelmente ja sabem brancos são uma das grandes tendência desta estação, variando de rendas a bordados há muitas opções para se escolher. A primeira vez que vi este top eu apaixonei-me logo, desde o início eu já sabia que eu tinha que fazê-lo meu e quando entrou em promoção, não hesitei.
Detalhamentos Enfeites dá uma complexidade de alta costura (couture) ate nas mais simples peças brancas, transformando-as em obras de arte.













I was wearing:
Prodiga Skirt and top
Christian Louboutin Zoulou
Reiss fur coat

Thanks for passing by
xoxo 
Soraya

Labels: , ,