TWO IN ONE

 (Photos by Jay Alves)
Happy Tuesday everyone, I saw this dress the other day at one of my mothers favourite shop and I could not resist (not to mention it was on sale) the mix patterns simply did for me.
 I've paired the dress with a white shirt to help balance out the bright shades and polished up the look. 
I hope you like it xo

Feliz terça-feira a todos, eu vi esse vestido no outro dia em uma das lojas favorita da minha mãe e não pude resistir (sem falar que estava em promoção) a mistura dos padrões simplesmente fez para mim.
Com o vestido usei com uma camisa branca para ajudar a equilibrar os tons de cores fortes e para polir o look.
Eu espero que vocês gostem xo














I was wearing
Zara Shirt
Hobbs dress
Zara blazer (here) (recommend)
Christian Louboutin 120 (similar)
Tom Fords Glasses (here)

Thanks for passing by
xoxo 
Soraya

Labels: , , ,