PINK


 (Photos by Heidi De Carvalho)
Hello, Hello!! How have you guys been? Did you enjoy the festive season? I hope so. Well, its been a while hasn't it? Did you miss me? I know I missed you! After two full long weeks without updating the blog I'm trilled to say we are back! Yay!! 
Pink was a big big trend this autumn/winter season but not as we know it, it didn't feel saccharine at all. In the runway they made things a little more interesting, the soft pastel was mixed with unexpected elements such as mixed textures, greys and cream tones and edgy accessories to toughen up the looks, that way it avoids a sugar overload (they didn't want to see anyone getting sick!!lol)  and so here is my interpretation. I hope you will enjoy it and Happy New year xo
 Olá, Olá! Como é que vocês estão? Aproveitarem bem a quadra festiva? Eu espero que sim. Quanto tempo? Será que vocês sentiram a minha falta? Eu senti! Depois de duas longas semanas sem atualizar o blog estou muito feliz de anunciar que estamos de volta! Yay!
Rosa foi uma grande tendências nesta estação de outono / inverno, mas não como nos conhecemos, sem aquela sensação doce (fofinha). Nas passarelas o rosa tornou-se mais interessante, o suave pastel foi misturado com elementos inesperados como misturas de textura, tons cinzas e creme e acessórios edgy para endurecer mais os looks (se assim posso dizer), dessa forma evitou-se a overdose de açúcar ( não queremos ver ninguem doente! lol) e aqui esta a minha interpretação. Espero que vocês gostem e Feliz Ano Novo xo

I was wearing:
Zara Turtleneck top [Size S] (similar)
Zara Coat [Size S] (similar) (similar)
Topshop skirt [Size 8/36] (here)
Zara Tights (similar)
Prada Bag
Christian Louboutin shoes [2.5/35.5]
Brazilian Knots Extensions by Ozzy Tudo

Thanks for passing by
Soraya
xo

Labels: , , ,