ALL THINGS PRETTY


(Click on the items on the picture above to find out where they are from or alternatively see bellow)


Hi everyone!! Doesn't this colour palette makes you say awhhhh!!! It's so cute. Am I the only one that is loving this colour this season? Because I can't wait to do a new take on the pink skirt I'm wearing in the photo above,  as we speak I already have two looks in mind that I can't wait to share it with you. 
Is spring coming or what?? Please come already I'm getting bored, I need some colour injections into my life. xx
****
Ola a todos! Esta paleta de cores não faz dizer awhhhh! É tão fofinha. Sera que sou o única que estou a amar esta cor nesta temporada? Porque eu mal posso esperar para fazer uma nova visão (look) sobre a saia rosa que usei na foto de cima, neste mesmo momento em que falamos eu já tenho dois visuais em mente que mal posso esperar para compartilhar-los com vocês. 
E entao a primavera chega ou nao? Por favor, venha já estou ansiosa, preciso de umas injeções de cor em minha vida. xx



Thanks for passing by
Sue
xoxo

Labels: