LFW DAY TWO


 (Photos by Heidi De Carvalho)
Hello everyone, I'm very sorry for being absent. As you all know sometimes life doesn't go how we have planned and last week I had some really really sad news that broke my heart, one of my closest relatives passed away. Everything happened so fast, I was shock, didn't know how to react with the news and what hurt the must was that I was not even there to support my loved ones in such a difficult time.
Thank you sooo much for those who took their time to comment on @styleismything Instagram/ Facebook and send me well wishes and even keeping me in their prayers, I truly appreciated every single one of you, even those that didn't say anything but always take their time to check out the new blog feeds. From the bottom of my heart thank you! It's actually good to know that someone out there apart from my family cares about me.
Therefore, I wish you an AMAZING start of the week, whatever you are doing, may something wonderful happen to you... keep on smiling xxx  
Olá a todos, disculpam-me pela ausente. Como todos sabem, as vezes, a vida não corre como nos planejamos e na semana passada eu tive uma notícia triste que partiu meu coração, um parente próximos meu faleceu. Tudo aconteceu tão rápido, que ate fiquei em choque, não sabia como reagir com quão notícia e o que doeu mais foi o facto que eu não estava lá para apoiar os meus entes queridos num momento tão difícil como este. 
Muitooo obrigado aqueles que tiraram um momento do seu tempo para comentar no @styleismything Instagram / ​​Facebook, os que enviaram-me mensagens a desejarem bem, e até mesmo aqueles que manteram-me em suas orações, eu realmente dou valor a cada um de vocês, ate aqueles que não dizem nada mas sempre tiram um tempinho para lerem os novos feeds do blog. Do fundo do meu coração muito obrigado! Na verdade, é bom saber que ha sempre alguém do outro lado do mundo para além de minha família que se preocupa comigo. 
Por isso, desejo-vos um início da semana espectacular, e que você a onde quer que esteja algo maravilhoso aconteça com sigo ... continuem sorrindo xxx






















 I was wearing:
Peter Pilotto dress (UK8) (similar)
Azzedine Alaia boots (EU36)
Alexander McQueen clutch (here)
Asos midi rings (here)
Zara top (S)
M&S thights
Tom ford sunglasses (similar)
Chanel Earrings

Thanks for passing by 
xoxo
Soraya

Labels: , , , ,