CANDY CRUSH

(Photos by Heidi De Carvalho) 
Hey guys! I think I wore this last Friday and it was sort of a truth or dare bet because my younger sister tells me I cover up a lot and I wanted to show her that now and then, I can come out of my comfort zone to try new things, now you guys can see where all the burgers and chips go and that exercising is a must! Kardashians watch out lol (kidding).  

(Shop the look) 

  Oi pessoal! Eu acho que usava este look na sexta-feira passada e foi uma espécie de uma aposta de verdade ou desafio porque a minha irmã mais nova diz-me que eu cobro-me muito e eu quis mostrar-lhe que de vez em quando, eu posso sair da minha zona de conforto para experimentar novas coisas. Agora vocês podem ver onde todos os hambúrgueres e batatas fritas vao e o porque que exercício é uma obrigatório  Kardashians fiquem ligadas lol (brincadeira).











  

  










I was wearing:
Ribbon Crop Top (UK8) (here)
Ribbon Skirt (UK 8) (here)
Chanel boy bag (S) 
Para sunglasses old
Zara jacket old
Christian Louboutin pigalle 120  

Thanks for passing by
xoxo
Soraya

Labels: , , ,